Abstrakt
Celem artykułu jest ocena przydatności wdrożenia systemów chatter-bot, czyli tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Przedstawiono główne czynniki wpływające na funkcjonalność systemu, analizę kosztów wdrożenia i efektywności inwestycji oraz przykłady komercyjnych zastosowań.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Electronic Commerce = Teoria i zastosowania strony 61 - 68
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Buczkowski J., Forkiewicz M.: Wdrożenia komercyjne chatter-botów// Electronic Commerce = Teoria i zastosowania/ Gdańsk: , 2005, s.61-68
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 89 razy