Abstract
StreszczenieArtykuł ten próbuje przybliżyć odpowiedź na pytanie o rodzaj wpływu komercjalizacji na proces odnowy przestrzeni miejskiej. W konsekwencji zmian, jakie nastąpiły w Polsce po roku 1989, przejścia w kierunku gospodarki wolnorynkowej, rola sektora publicznego uległa zmianie. Sytuacja ta wymaga rewizji instrumentów polityki przestrzennej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 100 - 103
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Kamrowska-Załuska D.: Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.100-103
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 97 times