Abstrakt
StreszczenieArtykuł ten próbuje przybliżyć odpowiedź na pytanie o rodzaj wpływu komercjalizacji na proces odnowy przestrzeni miejskiej. W konsekwencji zmian, jakie nastąpiły w Polsce po roku 1989, przejścia w kierunku gospodarki wolnorynkowej, rola sektora publicznego uległa zmianie. Sytuacja ta wymaga rewizji instrumentów polityki przestrzennej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 100 - 103
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Kamrowska-Załuska D.: Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.100-103
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 98 razy