Abstract
Artykuł opisuje i analizuje rozwój obiektów handlowych w Polsce, definiuje podstawowe pojęcia związane z centrami handlowymi oraz przedstawia uwarunkowania prawne ich dalszego rozwoju przestrzennego.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 267 - 280
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Ledwoń S.: Współczesne obiekty handlowe w przestrzeni miast polskich - diagnoza zjawiska// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. P. Lorensa, E. Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.267-280
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 89 times
Recommended for you
Uzdatnianie gruntów pod budowę lekkich obiektów o dużych obiektach.
- M. Wojnarowicz,
- U. Tomczak,
- E. Dembicki
2003