Abstract
Edukacja przedsiębiorcza odgrywa coraz większą rolę w promowaniu i kształtowaniu zachowań oraz kompetencji przedsiębiorczych młodego pokolenia. W tym kontekście szczególnie podkreśla się znaczenie wykorzystywania nowych, interaktywnych metod i form kształcenia, niezwykle istotnych dla jednego z aspektów edukacji przedsiębiorczej, jakim jest kształcenie kreatywności i proaktywności. Zastosowanie metafor spełnia wymagania stawiane takim metodom, a jednocześnie jest narzędziem umożliwiającym badanie postaw wobec przedsiębiorczości. Dlatego możliwości wykorzystywania ich w edukacji przedsiębiorczej są warte rozpowszechniania.
Citations
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (Authors, e-mentor)
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
e-mentor
pages 42 - 47,
ISSN: 1731-6758 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Krawczyk-Bryłka B., Stankiewicz K.: Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych// e-mentor. -., nr. 1(68) (2017), s.42-47
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15219/em68.1279
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 172 times