Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej

Abstract

Na PKP pomiary stanu geometrii toru kolejowego w skali sieci są wykonywane za pomocą drezyn EM-120. Dane generowane przez drezynę nie zawierają znaczników punktów granicznych sektorów pomiarowych, co stanowi istotną przeszkodę przy wyrównywaniu położenia wyników kolejnych pomiarów zarejestrowanych na tym samym fragmencie toru. Synchronizacja pomiarów jest obecnie wykonywana na podstawie graficzno-porównawczej analizy wykresów pomiarów. Dlatego celowe jest opracowanie metody automatycznej synchronizacji serii pomiarowych z wykorzystaniem DGPS.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej pages 217 - 231,
ISSN: 1897-4007
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Nowakowski M.: Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.217-231
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 107 times

Recommended for you

Meta Tags