Abstract
Z punktu widzenia przedsiębiorcy istotnym czynnikiem jest dostęp do ogólnie pojętej informacji i jej odpowiednie wykorzystanie. Dysponując specyficznym narzędziem, jakim jest informacja menedżer powinien być zdolny do szybkiego i jasnego jej przekazywania. Zadaniem współczesnego menedżera jest zidentyfikowanie zagrożeń na tyle wcześnie, aby była możliwa ich skuteczna eliminacja. Narzędziem menedżera powinien być system informacyjny dostarczający wszystkich potrzebnych informacji na czas. Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było sprawdzenie w jakim zakresie małe przedsiębiorstwa wykorzystują w swej działalności dostępne technologie informacyjne.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Multimedia w zarządzaniu strony 321 - 330
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Grzesiak M.: Zarządzanie informacjami w małej firmie. // Multimedia w zarządzaniu/ ed. L.Kiełtyka. Częstochowa: Wydz. Zarz. P. Częst., 2002, s.321-330
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 82 times