Abstrakt
Z punktu widzenia przedsiębiorcy istotnym czynnikiem jest dostęp do ogólnie pojętej informacji i jej odpowiednie wykorzystanie. Dysponując specyficznym narzędziem, jakim jest informacja menedżer powinien być zdolny do szybkiego i jasnego jej przekazywania. Zadaniem współczesnego menedżera jest zidentyfikowanie zagrożeń na tyle wcześnie, aby była możliwa ich skuteczna eliminacja. Narzędziem menedżera powinien być system informacyjny dostarczający wszystkich potrzebnych informacji na czas. Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było sprawdzenie w jakim zakresie małe przedsiębiorstwa wykorzystują w swej działalności dostępne technologie informacyjne.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Multimedia w zarządzaniu strony 321 - 330
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Grzesiak M.: Zarządzanie informacjami w małej firmie. // Multimedia w zarządzaniu/ ed. L.Kiełtyka. Częstochowa: Wydz. Zarz. P. Częst., 2002, s.321-330
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 82 razy