Abstract
Napięcia strategiczne, zwane paradoksami, pojawiają się w każdej organizacji, w tym również we współczesnym uniwersytecie. Autor artykułu, opierając się na pracy B. de Wita i R. Meyera , podejmuje próbę identyfikacji paradoksów strategicznych w uniwersytecie a także wskazania, jak zarządzać nimi. Autor stara się pokazać, że zarządzanie zidentyfikowanymi paradoksami strategicznymi pozwoli rozwiązać złożone problemy związane z zarządzaniem współczesnym uniwersytetem
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 15 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Management and Business Administration. Central Europe
pages 75 - 84,
ISSN: 2084-3356 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Leja K.: Zarządzanie paradoksami strategicznymi na uniwersytecie// Management and Business Administration. Central Europe. -., nr. nr 3 (2011), s.75-84
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times