Abstract
Celem rozdziału jest analiza systemów przetwarzania języka naturalnego do wspomagania zarządzania na przykładzie chatter-botów - tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Przedstawiono zakres zastosowań systemów, główne czynniki wpływające na ich funkcjonalność, analizę kosztów wdrożenia i efektywności inwestycji oraz przykłady komercyjnych zastosowań.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Informacja w społeczeństwie XXI wieku strony 319 - 331
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Buczkowski J., Forkiewicz M.: Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania// Informacja w społeczeństwie XXI wieku/ : , 2005, s.319-331
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times