Abstrakt
Celem rozdziału jest analiza systemów przetwarzania języka naturalnego do wspomagania zarządzania na przykładzie chatter-botów - tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Przedstawiono zakres zastosowań systemów, główne czynniki wpływające na ich funkcjonalność, analizę kosztów wdrożenia i efektywności inwestycji oraz przykłady komercyjnych zastosowań.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Informacja w społeczeństwie XXI wieku strony 319 - 331
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Buczkowski J., Forkiewicz M.: Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania// Informacja w społeczeństwie XXI wieku/ : , 2005, s.319-331
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy