Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym

Abstract

W tekście autorzy przedstawiają wyniki badań czynników wpływających na dokonywanie zakupów w sprzedaży detalicznej przez Internet. Nacisk położono na czynniki wzmagające lub obniżające chęć dokonywania zakupów, szczególnie ponownych. Badaniu poddano rolę komunikacji pomiędzy sprzedawcami i nabywcami, podejmowanych czynności przed- i posprzedażnych jako przeciwstawnych dla strategii obniżania ceny.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae" pages 153 - 161,
ISSN: 2081-2345
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Wachowicz J., Drygas P.: Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym// Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae". -., (2009), s.153-161
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 124 times

Recommended for you

Meta Tags