Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym

Abstrakt

W tekście autorzy przedstawiają wyniki badań czynników wpływających na dokonywanie zakupów w sprzedaży detalicznej przez Internet. Nacisk położono na czynniki wzmagające lub obniżające chęć dokonywania zakupów, szczególnie ponownych. Badaniu poddano rolę komunikacji pomiędzy sprzedawcami i nabywcami, podejmowanych czynności przed- i posprzedażnych jako przeciwstawnych dla strategii obniżania ceny.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae" strony 153 - 161,
ISSN: 2081-2345
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Wachowicz J., Drygas P.: Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym// Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae". -., (2009), s.153-161
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 124 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi