Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów

Abstract

Wyniki badania empirycznego przeprowadzonego wśród krajowych przedsiębiorstw wysokiej techniki wskazują, że jakość informacji rynkowych wykorzystywanych w rozwoju nowych produktów stanowi istotną determinantę sukcesu tego rozwoju. Na jakość tę złożyły się takie cechy jak: wiarygodność, przydatność, aktualność i kompletność informacji. W świetle rezultatów podjętego badania, każda z tych cech jest istotnie, pozytywnie powiązana z sukcesem nowego produktu

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing pages 97 - 106,
ISSN: 1234-3706
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. Nr 272, zesz. 17 nr 2 (2010), s.97-106
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags