Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów

Abstract

Celem artykułu jest określenie typowych badań marketingowych użytecznych na poszczególnych etapach rozwoju nowych produktów. Badania te ustalono na podstawie określenia istotnych decyzji i informacji rynkowych potrzebnych do ich podjęcia na każdym z etapów procesu tworzenia nowych produktów.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 0 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU pages 81 - 88,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 97 (2010), s.81-88
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 76 times

Recommended for you

Meta Tags