Abstrakt
Celem artykułu jest określenie typowych badań marketingowych użytecznych na poszczególnych etapach rozwoju nowych produktów. Badania te ustalono na podstawie określenia istotnych decyzji i informacji rynkowych potrzebnych do ich podjęcia na każdym z etapów procesu tworzenia nowych produktów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 10 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
strony 81 - 88,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 97 (2010), s.81-88
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 99 razy