Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badania, odnośnie stosowania testowania koncepcji nowych produktów, przez niemieckich producentów sprzetu gospodarstwa domowego. Stwierdzono, że większość badanych firm stosuje testowanie koncepcji oraz, że występuje pozytywny związek pomiędzy stosowaniem tej metody a wynikami osiąganymi przy wdrażaniu nowych produktów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej strony 431 - 438
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Testowanie koncepcji nowych produktów w niemieckich przedsiębiorstwach sprzętu gospodarstwa domowego// Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej/ ed. redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska. Wrocław: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2006, s.431-438
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy