Administration, Faculty of Management and Economics - Administrative Units - Bridge of Knowledge

Search

Administration, Faculty of Management and Economics

Filters

total: 3

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

  • Edu Inspiracje WZiE: Postawione na głowie, czyli słów kilka o odwróconym nauczaniu
    Publication

    - Pismo PG - Year 2023

    Odwrócone nauczanie jest znane od dawna, ale jego współczesne zastosowanie datuje się na rok 2012, kiedy pojawiła się publikacja Bergmann’a i Saams. Pilotażowe wdrożenie tej metody zostało zrealizowane dla formie przedmiotu realizowanego w języku angielskim Modelowanie procesów biznesowych, skierowanego do studentów Politechniki Gdańskiej. Wśród zasobów udostępnionych przed zajęciami najczęściej wykorzystywano pliki PDF (zawierające...

    Full text to download in external service

  • Edu Inspiracje WZiE: Czy mikrokwalifikacje i cyfrowe odznaki zmienią oblicze edukacji?
    Publication

    Mikrokwalifikacje nazywane również mikropoświadczeniami (micro- -credentials), mówiąc prostymi słowami, są cyfrowymi certyfikatami potwierdzającymi uzyskanie umiejętności, wiedzy lub kompetencji. To dowody ukończenia mniejszych (niż określają np. dyplomy uniwersyteckie) form edukacyjnych takich jak kursy e-learningowe, warsztaty lub szkolenia. Pozwalają też szybko pokazać to, co umiemy, i przedstawić w postaci atrakcyjnego cyfrowego...

    Full text to download in external service

  • Edu Inspiracje WZiE: Sztuczna inteligencja w edukacji. Czy strach ma wielkie oczy?
    Publication

    Na dzień dzisiejszy bardzo trudno jest odróżnić treści pisane przez człowieka od tych generowanych przez AI, a najsmutniejsze jest to, że wszyscy, którzy używają pożyczonej inteligencji w nadmiarze, pozbawiają się okazji do uczenia i rozwoju. W rezultacie życie staje się łatwiejsze, ale mądrości jakby ubywa. W artykule dokonano krytycznego przeglądu narzędzi i algorytmów opartych o sztuczną inteligencję wspierający procesy edukacyjne.

    Full text available to download