dr Krystyna Kinach-Brzozowska
Employment
Keywords Help
Contact
- No data
Publication showcase
-
Moral problems in the process of polish economy transformation
Artykuł zawiera uwagi dotyczące problemów etycznych okresu transformacji w Polsce. Podane są przykłady kodeksów i zasadność ich wprowadzenia w firmach. Artykuł zawiera też informacje o realizowanym na Wydziale Zarządzania i Ekonomii PG programie ''Etyka biznesu'' oraz uwagi studentów dotyczące ciekawych problemów,o które program jest poszerzany.
-
Etyczne podstawy marketingu bezpośredniego. W: Etyczne podstawy ekonomii - teoria i praktyka. Red.nauk. J. Kubka. Gdańsk: Zakł. Nauk. Filoz. Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań.**2003 s. 157-160 bibliogr. 5 poz.
Autor porusza etyczne problemy związane z wykorzystaniem przez firmy po-szczególnych form marketingu bezpośredniego ( m. in. telemarketingu, marke-tingu katalogowego i on-line). Ukazano także strukturę Kodeksu EtycznegoStowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Wśród głównych zarzutów kierowa-nych do firm, wymienia się m. in.:naruszanie prywatności, niuczciwość, nadużycia i oszustwa.
seen 579 times