Etyczne podstawy marketingu bezpośredniego. W: Etyczne podstawy ekonomii - teoria i praktyka. Red.nauk. J. Kubka. Gdańsk: Zakł. Nauk. Filoz. Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań.**2003 s. 157-160 bibliogr. 5 poz.
Abstract
Autor porusza etyczne problemy związane z wykorzystaniem przez firmy po-szczególnych form marketingu bezpośredniego ( m. in. telemarketingu, marke-tingu katalogowego i on-line). Ukazano także strukturę Kodeksu EtycznegoStowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Wśród głównych zarzutów kierowa-nych do firm, wymienia się m. in.:naruszanie prywatności, niuczciwość, nadużycia i oszustwa.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział w książce - monografii autorskiej /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 134 times