LINGUODIDACTICA - Journal - Bridge of Knowledge

Search

LINGUODIDACTICA

ISSN:

1731-6332

Publisher:

Uniwersytet w Białymstoku

Disciplines
(Field of Science):

  • linguistics (Humanities)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 40 Ministry scored journals list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 40 Ministry scored journals list 2024
2023 40 Ministry Scored Journals List
2022 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2021 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2020 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2019 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2018 9 B
2017 9 B
2016 9 B
2015 9 B
2014 5 B
2013 5 B
2012 3 B
2011 3 B

Model:

Open Access

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: Own Publisher's license
License
Own Publisher's license
Information on publishing policy
https://wydawnictwo.uwb.edu.pl/pobierz/39-umowa-licencyjna-czasopisma-doc open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
n/a
Is self-archiving allowed by the journal?
No
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Type of model: Gratis Open Access (Bronze Open Access).
The Author grants a non-exclusive license.

Filters

total: 4

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2017
Year 2016
  • Od zajęć tradycyjnych do MOOCów – role nauczyciela języków obcych
    Publication

    E-learning może stać się skutecznym środowiskiem uczenia się i nauczania przede wszystkim dzięki wytężonej pracy kompetentnego nauczyciela. Różne role, jakie musi on wypełniać, związane są z naturą procesu edukacyjnego prowadzonego online, na który ma wpływ przyjęta koncepcja metodyczna, instruktywistyczna lub konstruktywistyczna, liczba uczestników, struktura kursu, typy zasobów i aktywności oraz tematyka całego programu lub modułu....

    Full text available to download

Year 2014
Year 2013
  • Assessment of student language skills in an e-learning environment
    Publication

    This article presents the role of various assessment structures that can be used in a VLE. e-Learning language courses offer tutors a wide range of traditional and computer-generated formative and summative assessment procedures and tools. They help to evaluate each student’s progress, monitor their activities and provide varied support, which comes from the tutor, the course structure and materials as well as other participants....

    Full text available to download

seen 649 times