Abstract
Artykuł prezentuje elementy badań związanych z rozwojem metody i modelu do oceny bezpieczeństwa statków i obiektów oceanotechnicznych w stanie uszkodzonym. Przedsawiono podejście do oceny bezpieczeństwa statków i obiektów oceanotechnicznych,składające się z dwóch części: oceny zachowania się obiektów oraz oceny ryzyka. Głównym problemem zaprezentowanym w arytkule jest ocena ocena zachowania się statków i obiektów oceanotechnicznych w stanie uszkodzonym. Następujące problemy zostały opisane:proces zatapiania i dyanmika wody zaburtowej, interakcja pomiędzy wodą zatapiającą,a uszkodzonym obiektem oraz ruchy uszkodzonego obiektu na fali. Dodatkowo przedstawiono kilka informacji na temat oceny ryzyka i bezpieczeństwa statku (obiektu) w stanie uszkodzonym.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design, 4th International Symposium on Ship Manoeuvring : Hydronav'2012, Iława,Poland 19th-21th September 2012 strony 27 - 36
- Language:
- English
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Boyke J., Gerigk M.: A model for performance assessment of damaged ships when usig the risk-based method// 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design, 4th International Symposium on Ship Manoeuvring : Hydronav'2012, Iława,Poland 19th-21th September 2012/ Warszawa: Wydaw. PW, 2012, s.27-36
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 98 times