Abstract
Przedsiębiorstwa chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną poszukują nowych sposobów wyróżnienia się na rynku. Starają się doskonalić swoje procesy i zapewnić im ciągłość. Oznacza to, że powinny one zarządzać ciągłością działania. Jednak samo utrzymanie ciągłości działania nie wystarczy, aby móc sprawnie funkcjonować na dynamicznie zmieniającym się rynku. Celem artykułu jest przedstawienie powiązań pomiędzy ciągłym doskonaleniem oraz zarządzaniem ciągłością działania, a także wpływu ciągłego doskonalenia na BCM (Business Continuity Management).
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 43 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
no. 97,
pages 481 - 490,
ISSN: 1641-3466 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Starosta A.: Ciągłe doskonalenie w zarządzaniu ciągłością działania// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -Vol. 97., nr. 1964 (2016), s.481-490
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 127 times