Abstract
Artykuł opisuje propozycję zastosowania pneumatycznego mechanizmu napędowego windy załadowczej zasilanej sprężonym powietrzem z układu hamulcowego samochodu ciężarowego. Autorzy starają się określić moc poszczególnych urządzeń napędu. W tym celu wykonano symulację komputerową ruchu platformy windy, na podstawie której określono momenty jakie muszą wytworzyć silniki pneumatyczne. Obliczono czasy opadania i podnoszenia platformy.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 34 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.24136/atest.2018.338.
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
no. 19,
pages 74 - 78,
ISSN: 1509-5878 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Tyszkowski K., Kneba Z.: Dobór parametrów platformy załadowczo-rozładunkowej// Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe. -Vol. 19., iss. 10 (2018), s.74-78
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.24136/atest.2018.338
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 138 times