Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?

Abstract

Artykuł analizuje często występujące w Polsce zjawisko łączenia zawodu dziennikarza i specjalisty public relations. Czyni to rozpatrując problem z p punktu widzenia etyki dziennikarskiej, rzetelności pracy specjalisty public relations i opinii publicznej, jej prawa do rzetelnej informacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa strony 443 - 451
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Hope E.: Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?// Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2007, s.443-451
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 101 times

Recommended for you

Meta Tags