Abstract
Artykuł analizuje często występujące w Polsce zjawisko łączenia zawodu dziennikarza i specjalisty public relations. Czyni to rozpatrując problem z p punktu widzenia etyki dziennikarskiej, rzetelności pracy specjalisty public relations i opinii publicznej, jej prawa do rzetelnej informacji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa strony 443 - 451
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Hope E.: Dziennikarz jako specjalista public relations - problem tożsamości czy nadużycie etyczne?// Public relations : teoria i praktyka komunikowania : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2007, s.443-451
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times