Standardy Profesjonalnego Public Relations - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Standardy Profesjonalnego Public Relations

Abstract

" Standardy przedstawiają wartości i pryncypia uzasadniające konieczność dokonywania odpowiednich wyborów. Public relations ma godzić interesy zleceniodawców, przedstawicieli mediów i różnych grup społeczeństwa, a przy tym pozostawać w zgodzie z normami etycznymi i odwoływać się do takich wartości jak szacunek, godność, rzetelność, uczciwość, prawda, wiarygodność, niezależność, lojalność i zaufanie. Opracowanie "Standardów profesjonalnego Public Relations" zostało przygotowane przez społeczny zespół ekspertów - autorzy dokumentu, w przekonaniu, że profesjonalizm i etyka są ze sobą nierozerwalnie połączone -zwłaszcza w dziedzinach, które - jak PR, wpływają na kondycję społeczeństwa."

Authors (4)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Standardy Profesjonalnego Public Relations strony 19 - 36
Language:
Polish
Publication year:
2020
Bibliographic description:
Barlik J., Hope E., Olędzki J., Wojcik K.: Standardy Profesjonalnego Public Relations// / Wydawnistow Naukowe Uniwersytetu Kardynałą S. Wyszyńskiego: , 2020, s.19-36
Sources of funding:
  • Wydział Dziennikarstwa , Informacji Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego,Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 241 times

Recommended for you

Meta Tags