Abstract
Jedną z form aktywnego spędzania wolnego czasu jest turystyka sportowa. Najważniejszą grupą turystów w tym wypadku są kibice sportowi, a przedmiotem ich konsumpcji są wydarzenia sportowe, np. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. W takim rozumieniu wydarzenie sportowe stanowi produkt turystyczny, którego wykreowanie jest niesłychanie trudnym zadaniem, co wynika przede wszystkim z faktu, iż jest w nie zaangażowane wiele niezależnych podmiotów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
pages 66 - 73,
ISSN: 1689-7374 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E., Waśkowski Z.: EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 153 (2010), s.66-73
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 139 times