EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej

Abstract

Jedną z form aktywnego spędzania wolnego czasu jest turystyka sportowa. Najważniejszą grupą turystów w tym wypadku są kibice sportowi, a przedmiotem ich konsumpcji są wydarzenia sportowe, np. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. W takim rozumieniu wydarzenie sportowe stanowi produkt turystyczny, którego wykreowanie jest niesłychanie trudnym zadaniem, co wynika przede wszystkim z faktu, iż jest w nie zaangażowane wiele niezależnych podmiotów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu pages 66 - 73,
ISSN: 1689-7374
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E., Waśkowski Z.: EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 153 (2010), s.66-73
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 139 times

Recommended for you

Meta Tags