Handel targowy jako faux pas - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Handel targowy jako faux pas

Abstract

Współcześnie występujący handel targowy w przestrzeni publicznej posiada dwoisty charakter, polegający na niejednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy powinno się ingerować współczesną architekturę w organizację targowisk czy jarmarków. Może tego rodzaju wydarzenia stanowią pewnego rodzaju nostalgię za tą pierwotną żywiołową formą handlu, której już się nie odnajdzie w galeriach handlowych, hipermarketach, gdzie rzesze ludzi pracują nad ich sukcesem? Patrząc na powyżej przytoczone przykłady, gdzie na styku najbardziej prestiżowych obiektów w dzielnicach nie tylko istotnych dla danego miasta, lecz o światowym znaczeniu pojawia się ta najprostsza forma handlu – targowiska.

Citations

  • 1

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
KULTURA POPULARNA no. 4, pages 44 - 49,
ISSN: 1644-8340
Language:
Polish
Publication year:
2013
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.5604/16448340.1055450
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags