Abstract
Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010 strony 1 - 12
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gasiński K.: Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR// VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska, 2010, s.1-12
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times
Recommended for you
Interakcyjna wizualizacja terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy
- D. Dalecki,
- J. Lebiedź,
- K. Mieloszyk
- + 1 authors
2007