Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR

Abstract

Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010 strony 1 - 12
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gasiński K.: Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR// VII Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, 9-11 kwietnia 2010/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska, 2010, s.1-12
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 58 times

Recommended for you

Meta Tags