Innowacje w działalności marketingowej instytucji finansowych na rynku polskim - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Innowacje w działalności marketingowej instytucji finansowych na rynku polskim

Abstract

W artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji marketingowych. W pracy zidentyfikowano również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 364 - 371,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Innowacje w działalności marketingowej instytucji finansowych na rynku polskim// MARKETING I RYNEK. -., nr. 8 (2014), s.364-371
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 174 times

Recommended for you

Meta Tags