Abstract
Artykuł przedstawia możliwe i najczęstsze zachowania strategiczne firm sektora MSP na rynkach międzynarodowych. Wyjaśniono pojęcie internacjonalizacji, jej strategii i instrumentów. Przedstawiono dwa studia przypadków internacjonalizacji firm sektora MSP w oparciu o model internacjonalizacji N. Daszkiewicz.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa strony 51 - 64
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N., Nogalski B.: Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?// Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Jerzego Rokity i Wiesława Grudzewskiego ; Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im Wojciecha Korfantego. Katowice: GWSH, 2006, s.51-64
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times