Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?

Abstract

Artykuł przedstawia możliwe i najczęstsze zachowania strategiczne firm sektora MSP na rynkach międzynarodowych. Wyjaśniono pojęcie internacjonalizacji, jej strategii i instrumentów. Przedstawiono dwa studia przypadków internacjonalizacji firm sektora MSP w oparciu o model internacjonalizacji N. Daszkiewicz.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa strony 51 - 64
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Daszkiewicz N., Nogalski B.: Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?// Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Jerzego Rokity i Wiesława Grudzewskiego ; Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im Wojciecha Korfantego. Katowice: GWSH, 2006, s.51-64
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 124 times

Recommended for you

Meta Tags