Abstract
Celem pracy jest prezentacja Systemu Płatności BlueCash, którego operatorem jest firma Blue Media S.A.. Wskazuje on również na charakterystykę usługi szybkiego przelewu. Celem szczegółowym jest wskazanie na formy promocji stosowane przez banki w celu poinformowania klientów o dostępności płatności natychmiastowych. Tytułem zebrania danych na temat form promocji, autor przeprowadził badanie ankietowe pośród banków uczestników systemu płatności.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 13 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce
no. 23,
pages 85 - 98,
ISSN: 2391-9167 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Czarnowska K.: PROMOWANIE USUGI PRZELEWU NATYCHMIASTOWEGO BLUECASH W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH// Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce. -Vol. 23., nr. 4 (2016), s.85-98
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 111 times