Abstrakt
Celem pracy jest prezentacja Systemu Płatności BlueCash, którego operatorem jest firma Blue Media S.A.. Wskazuje on również na charakterystykę usługi szybkiego przelewu. Celem szczegółowym jest wskazanie na formy promocji stosowane przez banki w celu poinformowania klientów o dostępności płatności natychmiastowych. Tytułem zebrania danych na temat form promocji, autor przeprowadził badanie ankietowe pośród banków uczestników systemu płatności.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 13 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce
nr 23,
strony 85 - 98,
ISSN: 2391-9167 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Czarnowska K.: PROMOWANIE USUGI PRZELEWU NATYCHMIASTOWEGO BLUECASH W BANKACH SPÓŁDZIELCZYCH// Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce. -Vol. 23., nr. 4 (2016), s.85-98
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 111 razy