Abstract
Dotychczasowe badania skupiające sie na zagadnieniu zaangazowania w korzystanie z Internetu, najczęściej brały pod uwage ilościowe kryteria opisujące sposoby korzystania z sieci. Artykuł przedstawia możliwość dodatkowego wykorzystywania, w tego typu badaniach, cech opisujących jakościowe zaangazowanie w korzystanie z Internetu, biorąc pod uwagę miedzy innymi motywację, cele a także niektóre zmienne osobowościowe internautów
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Oblicza Internetu : architektura komunikacyjna sieci strony 263 - 267
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Stankiewicz K.: Społeczno - kulturowe zróżnicowanie użytkowników Internetu// Oblicza Internetu : architektura komunikacyjna sieci/ ed. red. nauk. Marek Sokołowski. Elbląg: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2007, s.263-267
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 72 times