Abstract
Niniejszy referat przywołuje problem poziomu emisji reklam telewizyjnych. W pierwszej kolejności przedstawiono przegląd wybranych metod analizy poziomu nadawanych sygnałów wizyjno-fonicznych oraz zalecenia normowe dotyczące emisji programów. Opisany został również opracowany system, pozwalający na automatyczną analizę poziomu emitowanych reklam. W eksperymentach wykorzystano przygotowaną bazę nagrań programów telewizyjnych. W referacie zawarto także wyniki przeprowadzonych testów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012 strony 531 - 538
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Spaleniak P.: System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV// ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012/ ed. Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, PG. Gdańsk: ICT Young, 2012, s.531-538
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 60 times