System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV - Publication - Bridge of Knowledge

Search

System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV

Abstract

Niniejszy referat przywołuje problem poziomu emisji reklam telewizyjnych. W pierwszej kolejności przedstawiono przegląd wybranych metod analizy poziomu nadawanych sygnałów wizyjno-fonicznych oraz zalecenia normowe dotyczące emisji programów. Opisany został również opracowany system, pozwalający na automatyczną analizę poziomu emitowanych reklam. W eksperymentach wykorzystano przygotowaną bazę nagrań programów telewizyjnych. W referacie zawarto także wyniki przeprowadzonych testów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012 strony 531 - 538
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Spaleniak P.: System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV// ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012/ ed. Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, PG. Gdańsk: ICT Young, 2012, s.531-538
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 60 times

Recommended for you

Meta Tags