Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedazy w przedsiebiorstwie. Przedstawiono również wprowadzenie do problemu prognozowania oraz rolę informacji i prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono proces prognozowania sprzedaży i etapy budowy prognozy, a także dokonano podziału metod prognozoania sprzedazy. Uwypuklono rozważania dotyczące optymalizacji wielkości produkcji, któa to wpływa znacząco na obniżenie ceny gotowego produktu. AKtrakcyjna cena pozoli klientowi na zwiekszenie korzyści przy dokonywaniu transakcji zakupu.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych strony 134 - 175
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Kamola B., Zawadzka L.: System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych// Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych/ ed. pod red. Ludmiły Zawadzkiej ; aut. Jarosław Badurek [et al.]. Politechnika Gdańska: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2006, s.134-175
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 1594 times