System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych

Abstract

W niniejszym rozdziale zaprezentowano zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedazy w przedsiebiorstwie. Przedstawiono również wprowadzenie do problemu prognozowania oraz rolę informacji i prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono proces prognozowania sprzedaży i etapy budowy prognozy, a także dokonano podziału metod prognozoania sprzedazy. Uwypuklono rozważania dotyczące optymalizacji wielkości produkcji, któa to wpływa znacząco na obniżenie ceny gotowego produktu. AKtrakcyjna cena pozoli klientowi na zwiekszenie korzyści przy dokonywaniu transakcji zakupu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych strony 134 - 175
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Kamola B., Zawadzka L.: System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych// Współczesne problemy i wybrane zagadnienia modelowania systemów gospodarczych/ ed. pod red. Ludmiły Zawadzkiej ; aut. Jarosław Badurek [et al.]. Politechnika Gdańska: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2006, s.134-175
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 1594 times

Recommended for you

Meta Tags