Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0 - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0

Abstract

Artykuł ma na celu przedstawienie wybranych technik optymalizacji kodu pixel shaderów w wersji 2.0. Omówiona została specyfika programowania Pixel Shaderów 2.0 oraz przedstawiony został język programowania niskopoziomowego, którego znajomość jest przydatna w procesie optymalizacji kodu pixel shaderów. Nastepnie na przykładzie Pixel Shadera realizującego efekt Screen Space Ambient Occlusion pokazane zostały wybrane metody optymalizacji kodu pixel shaderów, w efekcie czego generowany kod wynikowy prezentowanego pixel shadera zostaje skrócony kilkukrotnie, a zaoszczędzone w ten sposób instrukcje mogą zostać wykorzystane w celu podniesienia jakości otrzymanego efektu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Inżynieria Gier Komputerowych : materiały konferencyjne V Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych Siedlce, 4-6 kwietnia 2008 strony 95 - 117
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Kluczek K.: Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0// Inżynieria Gier Komputerowych : materiały konferencyjne V Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych Siedlce, 4-6 kwietnia 2008/ ed. red nauk: J. Tchórzewski, P. Świtalski, Ł. Rozbicki, T. Sitkiewic, M. Stefaniuk. Siedlce: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008, s.95-117
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 170 times

Recommended for you

Meta Tags