Zarządzanie informacjami w małej firmie. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie informacjami w małej firmie.

Abstract

Z punktu widzenia przedsiębiorcy istotnym czynnikiem jest dostęp do ogólnie pojętej informacji i jej odpowiednie wykorzystanie. Dysponując specyficznym narzędziem, jakim jest informacja menedżer powinien być zdolny do szybkiego i jasnego jej przekazywania. Zadaniem współczesnego menedżera jest zidentyfikowanie zagrożeń na tyle wcześnie, aby była możliwa ich skuteczna eliminacja. Narzędziem menedżera powinien być system informacyjny dostarczający wszystkich potrzebnych informacji na czas. Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było sprawdzenie w jakim zakresie małe przedsiębiorstwa wykorzystują w swej działalności dostępne technologie informacyjne.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Multimedia w zarządzaniu strony 321 - 330
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Grzesiak M.: Zarządzanie informacjami w małej firmie. // Multimedia w zarządzaniu/ ed. L.Kiełtyka. Częstochowa: Wydz. Zarz. P. Częst., 2002, s.321-330
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 59 times

Recommended for you

Meta Tags