Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych

Abstract

Interfejs jest elementem, który decyduje o tym jak dany produkt (aplikacja, system, urządzenie) jest użytkowany, oceniany i odbierany przez użytkownika. Użyteczność jest kluczowym atrybutem jakości produktu, miarą tego jak szybko i łatwo użytkownik nauczy się z niego korzystać.Współczesny rozwój technologii i konkurencyjności na rynku wymusza na projektantach (inżynierach) znajomość metod i technik projektowania GUI.Autorzy referatu uzasadnią konieczność nauczania i rozwoju przedmiotów związanych z projektowaniem ergonomicznych interfejsów na uczelniach technicznych na podstawie własnych doświadczeń dydaktycznych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 14 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering pages 239 - 246,
ISSN: 1897-0737
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Golijanek-Jędrzejczyk A., Rafiński L.: Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych// Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering. -., iss. 71 (2012), s.239-246
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 74 times

Recommended for you

Meta Tags