Man - Disability - Society
ISSN:
Strona www:
Wydawca:
Dyscypliny:
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 10 | B |
2017 | 10 | B |
2016 | 10 | B |
2015 | 10 | B |
2014 | 5 | B |
2013 | 5 | B |
2012 | 4 | B |
2011 | 4 | B |
2010 | 6 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://cnsonline.pl/resources/html/cms/FORAUTHORS otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- 6
- Informacje dodatkowe
-
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Dostęp do pełnych tekstów po upływie 6 miesięcy.
Autor może zostać poproszony o udostępnienie danych badawczych.
Typ licencji Creative Commons na podstawie korespondencji.
Warunki samoarchiwizacji/rozpowszechniania na podstawie korespondencji.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 2
Katalog Czasopism
Rok 2018
-
Wiedza na temat zaburzeń ze spektrum autyzmu i opinie dotyczące edukacji włączającej dzieci z tymi zaburzeniami u nauczycieli szkół podstawowych oraz studentów kierunków nauczycielskich
PublikacjaBadanie dotyczyło poziomu wiedzy na temat zaburzeń ze spektrum autyzmu (autism spectrum disorders, ASD) oraz opinii dotyczących kształcenia inkluzyjnego dzieci z tymi zaburzeniami u studentów kierunków nauczycielskich (N = 70) i aktywnych zawodowo nauczycieli ogólnodostępnych szkół podstawowych (N = 70). Poziom wiedzy o ASD oraz opinie na temat inkluzji mierzono dwoma opracowanymi na potrzeby badania kwestionariuszami. Ogólny...
Rok 2020
-
Self-adwokatura jako forma wolontariatu osób z niepełnosprawnością
PublikacjaSelf-advocacy is both a competence necessary for independent adult life and a form of activity of people with disability in terms of exercising their rights to self-determine. It is also a form of social inclusion and participation, often having a character of volunteer engagement of people with disability in work for their minority group. Although the access of people with disability to the sphere of supporting other people...
wyświetlono 516 razy