JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE

ISSN:

0092-0703

eISSN:

1552-7824

Dyscypliny:

  • nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 40 A
2017 40 A
2016 40 A
2015 40 A
2014 40 A
2013 40 A
2012 35 A
2011 35 A
2010 32 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 30
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 30
2022 23
2021 15.2
2020 17
2019 16.8
2018 12.1
2017 11.9
2016 9.1
2015 11.1
2014 10
2013 8.2
2012 5
2011 7

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

wyświetlono 31 razy