ISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 10 | B |
2017 | 10 | B |
2016 | 10 | B |
2015 | 10 | B |
2014 | 3 | B |
2013 | 3 | B |
2012 | 3 | B |
2011 | 3 | B |
2010 | 2 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- http://zeszyty.fem.put.poznan.pl/Model-funkcjonowania-czasopisma,2423.html otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 27
Katalog Czasopism
Rok 2003
-
Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych.
PublikacjaW artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.
-
Outsourcing w utrzymaniu maszyn i urządzeń technicznych.
PublikacjaW artykule opisano możliwości firm w zakresie korzystania z usług obcych w ramach outsourcingu. Postarano się przybliżyć różne warianty wyboru powierzania utrzymania obiektów technicznych w ramach usług obcych. Wymieniono korzyści i ewentualne zagrożenia, które może nieść wybrany wariant oraz przybliżono nowe formy podziału pracy w przedsiębiorstwach.
Rok 2002
-
Rola osobowości pracownika w radzeniu sobie ze stresem w pracy na stanowisku komputerowym
PublikacjaW artykule dokonano analizy wpływu osobowości pracownika na radzenie sobie ze stresem w pracy na stanowisku komputerowym. Wskazano możliwości modyfikacji wymagań, tak aby praca była dostosowana do szerokiej grupy zatrudnionych i wymagała minimalnego udziału szczególnych predyspozycji indywidualnych.
-
Warunki rozwoju telekooperacji w organizacji pracy
PublikacjaW artukule omówiono zagadnienie doskonalenia organizacji pracy z zastosowaniem telekooperacji. Przedstawiono klasyfikację form koordynacji pracy z uwzględnieniem współczesnych wymogów funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku. Zaprezentowano uwarunkowania oraz perspektywy rozwoju telekoopracji.
-
Zastosowanie metody Case Study do analizy przebiegu informatycznych przedsięwzięć wdrożeniowych
PublikacjaW artykule opisano możliwości zastosowania metody Case Study do analizy przebiegu przedsięwzięć wdrożeniowych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Opisano praktyczne możliwości stosowania Case Study, podano przykład przeprowadzonej za pomocą tej metody analizy przypadku oraz przedstawiono możliwość zastosowania jej jako narzędzia do usystematyzowania informacji potrzebnych do weryfikacji hipotez.
-
Zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW
PublikacjaW artykule przedstawiono zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW o charakterze handlowym. W omawianym podejściu zostają zidentyfikowane wymagania klienta-użytkownika oraz czynniki techniczne, które budują sukces serwisu WWW oraz związanego z nim przedsięwzięcia gospodarczego. Następnie w macierzy domu jakości zostaje wydzielony ''rdzeń'' serwisu, zawierający najważniejsze dla klienta funkcje, oraz...
-
Zaufanie w systemach płatności online.
PublikacjaW artykule omówiono problematykę związaną z dokonywaniem płatności drogą elektroniczną. Przedstawiono przyczyny częstego braku zaufania do tej formy dokonywania transakcji oraz sformułowano zakres badań niezbędnych do określenia, czy przyczyny takiego stanu rzeczy są zbliżone w Polsce i na świecie.
wyświetlono 982 razy