Ways to promote and increase the level of quality at private universities in Gdańsk, Sopot and Gdynia
Opis
To exist and develop, universities must first of all have someone to educate. With considerable market competition, they must undertake intense marketing activities to reach the client, i.e. the potential student. Moreover, such activities are the main goals of non-public universities and are taken into account when building a strategy. Research shows that each of the non-public universities undertakes intensive activities aimed at promoting their university, and their detailed activities are presented in this research data.
Plik z danymi badawczymi
Tabela 14.xlsx
256.8 kB,
S3 ETag
fd3d5abdf909888e38467944981c27c9-1,
pobrań: 42
Hash pliku liczony jest ze wzoru
Przykładowy skrypt do wyliczenia:
https://github.com/antespi/s3md5
hexmd5(md5(part1)+md5(part2)+...)-{parts_count}
gdzie pojedyncza część pliku jest wielkości 512 MBPrzykładowy skrypt do wyliczenia:
https://github.com/antespi/s3md5
Informacje szczegółowe o pliku
- Licencja:
-
otwiera się w nowej karcieCC BYUznanie autorstwa
Informacje szczegółowe
- Rok publikacji:
- 2021
- Data zatwierdzenia:
- 2021-04-15
- Data wytworzenia:
- 2013
- Język danych badawczych:
- polski
- Dyscypliny:
-
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- DOI:
- Identyfikator DOI 10.34808/nszr-hw15 otwiera się w nowej karcie
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
Słowa kluczowe
Cytuj jako
Autorzy
wyświetlono 98 razy