Celem projektu jest badanie i rozwój metod rozpoznawania emocji i mimiki użytkowników na podstawie multimodalnych danych RGB-D, audio i czujników biometrycznych. Rozpoznawanie emocji posłuży do sterowania aplikacjami użytkownika świadomymi jego stanu emocjonalnego, w szczególności gier wideo.
Uzyskane wyniki zostaną opublikowane w czasopismach o zasięgu międzynarodowym oraz przedstawione w postaci referatów i komunikatów na konferencjach naukowych. Projekt jest częścią badań naukowych pozwalających autorce projektu oraz wykonawcy uzyskać tytuł doktora habilitowanego.
Informacje szczegółowe
- Akronim projektu:
- ERAAVG
- Program finansujący:
- Norweski Mechanizm Finansowy
- Instytucja:
- Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
- Porozumienie:
- Pol-Norw/210629/51/2013 z dnia 2013-09-25
- Okres realizacji:
- 2013-10-01 - 2015-09-30
- Kierownik projektu:
- dr inż. Wioleta Szwoch
- Realizowany w:
- Katedra Inteligentnych Systemów Interaktywnych
- Wartość projektu:
- 399 520.00 PLN
- Typ zgłoszenia:
- Międzynarodowy Program Badawczy
- Pochodzenie:
- Projekt zagraniczny/międzynarodowy
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 185 razy