Rozpoznawanie emocji do sterowania w grach wideo - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rozpoznawanie emocji do sterowania w grach wideo

Celem projektu jest badanie i rozwój metod rozpoznawania emocji i mimiki użytkowników na podstawie multimodalnych danych RGB-D, audio i czujników biometrycznych. Rozpoznawanie emocji posłuży do sterowania aplikacjami użytkownika świadomymi jego stanu emocjonalnego, w szczególności gier wideo. Uzyskane wyniki zostaną opublikowane w czasopismach o zasięgu międzynarodowym oraz przedstawione w postaci referatów i komunikatów na konferencjach naukowych. Projekt jest częścią badań naukowych pozwalających autorce projektu oraz wykonawcy uzyskać tytuł doktora habilitowanego.

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
ERAAVG
Program finansujący:
Norweski Mechanizm Finansowy
Instytucja:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
Porozumienie:
Pol-Norw/210629/51/2013 z dnia 2013-09-25
Okres realizacji:
2013-10-01 - 2015-09-30
Kierownik projektu:
dr inż. Wioleta Szwoch
Realizowany w:
Katedra Inteligentnych Systemów Interaktywnych
Wartość projektu:
399 520.00 PLN
Typ zgłoszenia:
Międzynarodowy Program Badawczy
Pochodzenie:
Projekt zagraniczny/międzynarodowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 185 razy