WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW

Prowadzone badania zakładają analizę względnego wpływu „COBRA” na wartość marki w oparciu o media społecznościowe. W celu pełniejszego zrozumienia zjawiska, badania zaprojektowano dla kilku kluczowych marek z czterech wyselekcjonowanych branż. Ponadto, badania są nacelowane na stworzenie zestawiania dotyczącego efektów: kreowania, kooperacji i konsumpcji treści generowanych w komunikacji w mediach społecznościowych, oraz to jak te trzy poziomy zaangażowania różnią się między sobą pod względem kontroli. Prowadzi to do trzech celów badawczych, które w zmieniającym się środowisku komunikacji, są bardzo istotne z punktu widzenia firm, menedżerów marek, jak też uczonych. Cele są następujące: (1) Badanie wpływu COBRA na wskaźniki wartości marki tworzonej przez konsumentów. (2) Określenie czy konsumpcja, kooperacja i kreacja marki oparte o treści generowane przez użytkowników mają różny wpływ na wskaźniki wartości marki tworzone przez konsumentów. (3) Zestawienie skutków konsumpcji, kooperacji i kreacji marki opartych o treści generowane przez użytkowników, oraz wartości marki tworzonej przez konsumentów w różnych branżach.

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
PRELUDIUM
Program finansujący:
PRELUDIUM
Instytucja:
Narodowe Centrum Nauki (NCN) (National Science Centre)
Porozumienie:
z dnia 2013-07-23
Okres realizacji:
2013-07-23 - 2015-08-22
Kierownik projektu:
mgr Bruno Schivinski
Realizowany w:
Katedra Marketingu
Wartość projektu:
87 500.00 PLN
Typ zgłoszenia:
Krajowy Program Badawczy
Pochodzenie:
Projekt krajowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 116 razy