Agile Media Management Approach – an analysis - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Agile Media Management Approach – an analysis

Abstrakt

This article studies media management and demonstrates a fresh perspective on the new approach based on agile methodologies of project management. The analysis sequentially presents a literature overview of media and its management, the characteristics of media projects, agile project management, an analysis of agile approaches and media management along with the proposal of a new idea of agile media management (AMM) and followed by conclusions of the presented proposition. In sum, the results emphasize the pivotal need for further investigation and experimentation on the topic.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 54 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe / Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe im. Adama Chętnika strony 35 - 47,
ISSN: 0860-9608
Tytuł wydania:
Wydawnictwo Zeszytów Naukowych Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego strony 35 - 47
Rok wydania:
2022
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 144 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi