Analiza praktyk związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi i utrzymaniem usług IT i ich wpływu na realne sukcesy przedsięwzięć. Identyfikacja luk i rekomendacje dotyczące usprawnień - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analiza praktyk związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi i utrzymaniem usług IT i ich wpływu na realne sukcesy przedsięwzięć. Identyfikacja luk i rekomendacje dotyczące usprawnień

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest dokonanie analizy praktyk związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi, utrzymaniem usług IT i ich wpływu na realne sukcesy przedsięwzięć, a następnie identyfikacja luk występujących pomiędzy tymi obszarami oraz rekomendacje usprawnień eliminujących te luki.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 384 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-SA otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie nr XIX, strony 329 - 344,
ISSN: 1733-2486
Język:
polski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Wilczewski S.: Analiza praktyk związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi i utrzymaniem usług IT i ich wpływu na realne sukcesy przedsięwzięć. Identyfikacja luk i rekomendacje dotyczące usprawnień// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XIX., iss. 9cz. III (2018), s.329-344
Bibliografia: test
  1. Analiza praktyk związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi i utrzymaniem usług IT i ich wpływu na realne sukcesy przedsięwzięć. Identyfikacja luk i rekomendacje dotyczące usprawnień Bibliografia AXELOS (2016), ITIL® Practitioner Guidance otwiera się w nowej karcie
  2. Badewi A. (2016), The impact of project management (PM) and benefits management (BM) practices on project success: Towards developing a project benefits governance framework, "In- ternational Journal of Project Management", 34(4), ss. 761-778. otwiera się w nowej karcie
  3. Horobet Y., Miłosz M. (2017). Pojęcie, modele i metryki jakości oprogramowania -przegląd, "Journal of Computer Sciences Institute", nr 4, ss. 92-98.
  4. ItSMF, U.K. (2012), ITIL Foundation Handbook, The Stationery Office, Norwich. International Institute of Bussines Analysis (2015), A guide to the Business Analysis Body of Knowledge®, v 3. otwiera się w nowej karcie
  5. Kossmann M. (2013), Requirements management: How to ensure you achieve what you need from your projects, Gower. otwiera się w nowej karcie
  6. Manifesto C.H.A.O.S. (2013), Think Big, Act Small, The Standish Group International Inc. otwiera się w nowej karcie
  7. Niazi M., Mahmood S., Alshayeb M. i in. (2016), Toward successful project management in glob- al software development, "International Journal of Project Management", 34(8), ss. 1553-1567. otwiera się w nowej karcie
  8. Paech B., Kerkow D. (2004), Non-functional requirements engineering-quality is essential [w:] 10th International Workshop on Requirments Engineering Foundation for Software Quality, Ryga, ss. 237-250 . otwiera się w nowej karcie
  9. Project Management Institute (2013), A guide to the project management body of knowledge (PMBOK guide) Fifth Edition, Project Management Institute, Newtown Square. otwiera się w nowej karcie
  10. Saini R., Dubey S.K., Rana A. (2011), Analytical study of maintainability models for quality evaluation, "Indian Journal of Computer Science and Engineering", 2(3), ss. 449-454.
  11. Stettina C.J., Kroon E. (2013). Is there an agile handover? an empirical study of documentation and project handover practices across agile software teams [w:] Engineering, Technology and Innovation (ICE) & IEEE International Technology Management Conference, 2013 International Conference, IEEE, ss. 1-12. otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 214 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi