Abstrakt
Przedstawiono marketingową problematykę handlu internetowego w zorientowaniu na klienta detalicznego. Zaprezentowano szereg pozatechnicznych elementów mających wpływ na postrzeganie witryny przez odwiedzającego ją Internautę. Dokonano przeglądu technik wpływania na zachowanie ludzi oraz przeanalizowano możliwości ich wykorzystania na komercyjnych stronach www. Wyciągnięto wnioski natury ogólnej mogące służyć projektantom stron www dla zwiększenia stopnia atrakcyjności, a zwłaszcza efektywności witryn. Przedstawiono szereg praktycznych przykładów obrazujących poruszaną problematykę. Zasugerowano dalsze kierunki rozwoju witryn komercyjnych w segmencie rynkowym B2C ze szczególnym zwróceniu uwagi na oczekiwania szeroko pojętego Internauty oraz dokonano przeglądu i analizy tych oczekiwań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
nr T. 13,
strony 213 - 220,
ISSN: 1732-1166 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Brudło P.: Analiza wpływu pozatechnicznych elementów witryn internetowych na klienta w segmencie rynkowym B2C// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.213-220
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 84 razy