Abstrakt
W artykule zaproponowano ogólny model negocjacji oraz oparty na nim uproszczony model jakości negocjacji. Zaproponowany model jakości negocjacji umożliwia zdefiniowanie wielu scenariuszy negocjacji i ich ocenę w kategoriach kompletności, efektywności, wydajności i satysfakcji. Przeanalizowano 150 eksperymentów (f2f i czat) w celu określenia wpływu osobowości negocjatorów i strategii negocjacyjnych na ich rezultat.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Network - Centrick Collaboration and Supporting Framework : IFIP TC WG 5.5 Seventh IFIP Working Conference on Virtual Enterprise, 25-27 September 2006, Helsinki, Finland strony 429 - 438
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk-Bryłka B., Piotrowski M.: Analysis of human negotiations for e-business improvements// Network - Centrick Collaboration and Supporting Framework : IFIP TC WG 5.5 Seventh IFIP Working Conference on Virtual Enterprise, 25-27 September 2006, Helsinki, Finland/ ed. eds: L. M. Camarinha-Matos, H. Afsarmanesh, M. Ollus. Nowy Jork: Springer, 2006, s.429-438
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 83 razy