Abstrakt
Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
nr Nr 208,
strony 503 - 510,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Janowicz R.: Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej // Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -Vol. Nr 208., (2011), s.503-510
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy