Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

Abstrakt

Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nr Nr 208, strony 503 - 510,
ISSN: 1689-7374
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Janowicz R.: Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej // Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -Vol. Nr 208., (2011), s.503-510
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi